بلا پورچ

چهارشنبه 20 اسفند 1399
15:00
اصغر

بلا پورچ 8 فوریه در شهر والنزوئلا کشور فیلیپین به دنیا آمده است ، وی یکی از تیک تاکر های معروف در سطح جهان می‌باشد که از همین طریق به ثروت و محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است . در ادامه بیوگرافی بلا پورچ را مرور میکنیم . ( بیوگرافی بلا پورچ + اینستاگرام )

بیوگرافی بلا پورچ + اینستاگرام
بیوگرافی بلا پورچ + اینستاگرام

اینستاگرام بلا پورچ

بلا پورچ پس از شهرت در تیک تاک ، یک پیج در اینستاگرام ساخت که با کلیک بر روی لینک زیر میتوانید صفحه ی وی را مشاهده کنید :

https://www.instagram.com/bella.poarch/


[ بازدید : 620 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

معنی کلمات فارسی کهن

چهارشنبه 29 بهمن 1399
11:05
اصغر

معنی کلمات فارسی کهن

چهارشنبه 29 بهمن 1399
11:05
اصغر

آرمان درویش

جمعه 10 بهمن 1399
10:09
اصغر
آرمان درویش

آرمان درویش 29 مرداد سال 1364 در شهر ملایر به دنیا آمده است ، فارغ التحصیل کارشناسی کارگردانی می‌باشد . وی با بازی در سریال ملکه گدایان در نقش « البرز » به شهرت رسیده است . ( بیوگرافی آرمان درویش + اینستاگرام )

آرمان درویش
آرمان درویش

بیوگرافی آرمان درویش

نام نام خانوادگیآرمان درویش
Arman Darvish
تاریخ تولد29 مرداد 1364
محل تولدملایر
محل سکونتتهران
تحصیلاتکارشناسی کارگردانی
دانشگاه سوره
قد179 سانتیمتر
وضعیت تاهلمتاهل
همسریاس سنجری
فرزند
صفحه IMDBIMDB
مهارت هابازیگری
کارگردانی
نویسندگی

[ بازدید : 439 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دنیا دادرسان

دوشنبه 8 دی 1399
0:39
اصغر

دنیا دادرسان 24 اسفند 1376 در تهران ( محله پونک ) به دنیا آمده است ، وی با مهاجرت از ایران ابتدا به مالزی و سپس به استرالیا میرود و اکنون به عنوان خواننده در این کشور فعالیت می‌کند . ( بیوگرافی دنیا دادرسان + اینستاگرام )

دنیا دادرسان خواننده
دنیا دادرسان خواننده
دنیا دادرسان بیوگرافی
دنیا دادرسان بیوگرافی

[ بازدید : 162 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

سمیه نور

پنجشنبه 6 آذر 1399
18:41
اصغر

سمیه نور

بیوگرافی سمیه نور

سمیه نور متولد ۱۴ دی ماه می باشد ، وی ثروتمندترین زن ایرانی – اماراتی می باشد که با فعالیت در زمینه املاک و مستغلات دنباله رو پدرش می باشد .

ثروت سمیه نور

در مورد ثروت سمیه نور تاکنون اطلاعات دقیقی منتشر نشده است اما می تواند ثروت او را چند میلیارد دلار تخمین زد ، سمیه مانند پدرش در زمینه املاک در امارات فعالیت می کند .



[ بازدید : 515 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اولین پست

دوشنبه 17 شهريور 1399
15:29
اصغر



[ بازدید : 177 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

کورن داگ

دوشنبه 6 مرداد 1399
13:49
اصغر
کورن داگ

کورن داگ معمولاً به‌عنوان فست فود و یا یکی از خوراکی‌هایی که در کنار خیابان فروخته می‌شود عرضه می‌شود. برخی دست‌فروشان یا رستوران‌ها کورن داگ‌های خود را درست پس از سفارش مشتری سرخ کرده و به او تحویل می‌دهند. این محصول همچنین به‌صورت منجمد در تقریباً تمامی سوپرمارکت‌های آمریکای شمالی فروخته می‌شود. کورن داگ را می‌توان به‌صورت ساده و یا همراه با چاشنی‌های گوناگونی همچون سس کچاپ، خردل و مایونز میل نمود.

کورن داگ

کورن داگ

مواد لازم :

آرد ذرت زرد : یک فنجان
آرد : یک فنجان
نمک : ۱/۴ قاشق چای خوری
بکینگ پودر : چهار قاشق چای خوری
شیر یا آب : یک فنجان
تخم مرغ : ۲ عدد
هات داگ : به میزان لازم
پنیر بستگی به سلیقه خودتان مثل پنیر چدار، گودا
روغن کانولا یا روغن گیاهی برای سرخ کردن
سس قرمز و خردل برای چاشنی
سیخ چوبی

در پست بعدی براتون طرز پخت هم میذارم

[ بازدید : 380 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

درگیری مجدد ارمنستان و آذربایجان

جمعه 27 تير 1399
10:28
اصغر

درگیری مرزی جمهوری آذربایجان و ارمنستان

به دنبال انتشار خبرهای روز گذشته مبنی بر یک روز آرام در نقاط مرزی جمهوری آذربایجان و ارمنستان، امروز پنجشنبه خبرها حاکی است که درگیری‌ها بین دو طرف از سر گرفته شد. ( درگیری مجدد ارمنستان و آذربایجان )

منطقه قره باغ
منطقه قره باغ

بنا بر گزارش رسانه‌های مختلف از قبیل خبرگزاری فرانسه، مقام‌های دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان خبر دادند که امروز پنجشنبه درگیری‌های مرزی بین دو طرف از سر گرفته شد.

از سوی دیگر خبرگزاری آیسور ارمنستان به نقل از نماینده و عضو ارشد وزارت دفاع این کشور گزارش داد که درگیری‌های نظامی با جمهوری آذربایجان ادامه دارد.

به گفته «آرتسرون هووهاسینیان»، نیروهای مسلح ارمنستان بدون دادن تلفات «دشمن را ساکت کرده‌‌اند».

وزارت دفاع ارمنستان روز گذشته اعلام کرده بود که طی این روز هیچ نقض آتش‌بس جدی در بخشی مرزی با جمهوری آذربایجان صورت نگرفته و تنها چند تیراندازی پراکنده از مواضع ارتش آذربایجان انجام شد.

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان نیز روز چهارشنبه نقض جدی آتش بس را گزارش نکرده بود. خبرگزاری آذری «ترند» اعلام کرد که تنها یکی از روستاهای مرزی آذربایجان روز چهارشنبه هدف آتش ارمنستان قرار گرفت که کشته یا مجروحی برجای نگذاشت.

نبرد ناگورنو-قره باغ پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی از سال ۱۹۸۸ آغاز شد. قره‌‌باغ، منطقه‌ای در همسایگی ایران در ناحیه شمالی واقع شده و ریشه اختلاف این دو کشور بر سر مسئله «ارضی» است و به عبارت دیگر جمهوری آذربایجان و ارمنستان هرکدام این منطقه را جزئی از خاک خود می‌دانند. نبرد در این منطقه تاکنون صدها کشته و مجروح بر جا گذاشته است.


[ بازدید : 301 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نورگرام است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]